Klar men inte färdig

Ja.. designen är klar.. Men jag är långt ifrån färdig.. Jag är inte alls nöjd.. Men de får vara så så länge.. Så får vi se när jag orkar ta tag i de igen..

Idag har vi haft bus hela dagen och efter lunhcen skulle Elliot sova.. Men de ville han då rakt inte! Fast han va väldigt sliten så vägrade han helt sonika att somna..
Det hela slutade med att jag tog in honom i våran säng och efter mycket om och men så somnade han där!
Han hann precis vakna minuten innan farmor o Knorre knackade på dörren!
Elliot fick åka med dom hem och ska sova där!

Vi hade som planer att gå på fest idag, NU.. men jag känner mej allt annat än upplagd för fest.. så vi blir hemma.
Henke ska strax gå och hämta pizza!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0