Gonatt



hehe jaa han sover ;)

Idag somnade Elliot precis där jag la honom! ;) Han som alltid nnars röjer som tusan i sängen! Men de va väntat för redan när vi kom in strax innan 16 så va han såå trött.. Han gick och hämtade sin snuttis och så satt vi i soffan och mös.. Jag trodde inte jag skulle kunna hålla honom vaken, men de gick till slut och klockan blev nog närmare 18.30 tillslut iallafall! :)

Men de är nog bra att han somnar så där rakt upp och ner om han ska få den nya sängen i morgon! ;D haha


NU ska jag lägga mig och läsa!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha åh vilken härlig bild!! Supersöt :)



I helgen är vi borta, men vill passa på att redan nu önska dig en riktigt trevlig helg o håller tummarna att de går bra med nya sängen!



Kramisar



2009-10-29 @ 22:42:50
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0