Fredagsmys II

Ja jag och busen har haft fredagsmys hela eftermiddan. Vi började med att käka mellis! Äta bör man ju! ;)
Sen har vi busat och lekt en massa på eftermiddan.
Elliot har setat en stund nu med "kakburken"! haha en burk med klossar som passar in i vissa hål. som spelar fint när man gör rätt.. :P Han har lite tålamod ibland ändå! :P TUR!
Snart blir de mat och sen badning för E. När han har lagt sig blir de dags för mitt egna fredagsmys tror jag.. Blir nog ett varmt bad för mej då innan henke kommer hem med mitt andra fredagsmys!! COLA ;D med is i offcourse!

Å elliot har en annan leksak där man ska typ stapla ringar på en pinne och den låter ju sklart okcås! Men jag hör nu när han plockar med den att den nog behlver nya batterier! haha fy så illa den låter.. :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0