Badhuset

Idag efter lunchen och lunchvilan för Elliot så begav vi oss till badhuset! Va ju typ i våras Elliot va där senast så jag trodde han skulle vara rätt skeptisk! Men de gick såå bra! Med oss var pappan såklart, och så faster Linda!
Vi började att vara i barnens "äventyrspool".. Rätt liten men Elliot fann den väldigt rolig! Lite kanor att åka i och lite djur som sprutar vatten.
Först va han ändå rätt skeptisk, men när han fått stå en stund och kolla in alla andra barnet så började han plaska och busa. Sen va de sååå kul att få åka kana ner i vattnet! 

Sen åt vi lite melllis innan vi hoppade ner i den större bassängen. Först va de lite läskigt, men sen slängde han sig mellan mig och pappan,. :D Sen fick han dyka en gång med pappan och då blev han genast väldigt skeptisk igen! Men efter bara en liiten stund så gick de över igen.. Jag satte honom på bassängkanten för att se vad han skulle göra.. Senast vi badade och satte honom på kanten så blev han ARG. Men nu satt han och skrattade och tillslut så hoppade han i. I början tog jag emot honom väldigt snällt över vattnet men sen hoppade han i och hamnade helt under och de va bara kul! Så de kändes skönt! :) Nu ska vi fortsätta (försöka iallafall) bada med jämna mellanrum!

Sen skulle vi promenera in till stan och ta bussen hem.. och när vi kom ut va de VÄRLDENS höstväder! FY! Regnet öste ner och se blåste! Usch!

Jag tog kort med min mobil men märkte sen efter en del bilder att jag hade den inställd på sämsta.. jag som tyckt att min mobil blivit så dålig på att ta bilder, för jag va säääker på att jag hade ställt om den igen. Men tydligen inte... :/ Dock tog jag några bilder med bättre kvalitet.. Men ni får se bilder från båda inställningarna, men ni får ta det med att vissa är skitkassa... ;)



Pappa, Elliot o fasters ben :P


Upp för kanan!


Plaskar


ÅKer kana!


Skitkul med kanan!


Sötnöten! (bättre kvalitet or what??)


Wei!


Bus i båten


Plask!!


Tack min underbara familj för en underbar dag! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Kul med bad :D

2009-10-12 @ 12:04:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0