Analysering av Idol

Jag tycker de är lite kul och spännande att analysera hur saker och ting blir.. därför kommer jag analysera dagens Idol.. men jag mnåste försöka komma på vad folket heter.., för jag har ingen koll :P
Tur dom talar om vad alla heter.. Jag kommer komma med KORTA kommentarer och sen tala om vilka som går vidare.. Mitt problem är att jag inte har en aning om HUR många som ska gå vidare???


Erik: Han är bäst.. Glasklar finalplats

Reza: Duktig, men svår

Erika: Trist

Calle: BRA! Men frågan är om sveriges tjejer ser det?

Nicklas: Nää..

Tove: I like that girl! Final, no dubt!

Jon: Självklar!

Eddie: Får vara med.

långhårig tjej: Missade :P

kille med keps: UT! :P

Mariette: hon är också bra!

Jag googlade och tror mig veta ett HELA 11 av 12 går till fredagsfinaler? Då har jag ju mitt färdigt i sånt fall eftersom jag vill ha ut han me kepsen.. Å andra sidan så tror jag alla fjååårtistjejer har mer power än mig i röstningen.. ;)

Camilla: Åker ju med då på en räkmacka eftersom han med kepsen åker ut.. Men hon är ingen höjdare.

Men om jag ska TRO hur de bli istället för att TYCKA hur de ska bli så åker nog Nicklas ut.. eller Reza.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0