Till bebisen


Jag ropade in detta pop-set på tradera. Jag tror de faktiskt låg under tjejkläder (??) och
min enda tanke är att de är för att de är hjärtan på de? Iallafall tyckte jag de passa likabra på tjej som kille! :D




Vi var på Barnens Hus igår för att kolla efter kökssakerna till Elliot och då täntke jag prova och fråga
lite om mjuklift till Phil&Ted:en. Eftersom den mjukliften som finns att köpa till är typ 60cm lång (!!) och
bebisen i princip växer ur den på en gång letade jag efter en som va mindre än normalt men större än Phil&Teds mjuklift. Jag hitade denna i hyllan ocj vi gick och provade i en av vagnarna på Barnens Hus som hade syskonsitsen uppsatt, och den fick plats! De va ju rätt så precis men de viktiga är att den fick plats!
Så jag tänke att jag ville fråga dom som jobbar om dom visste nån annan mjuklift som va mindre och vad folk brukade köpa annars till en P&T. Hon jag pratade med lät väldigt bitter och menade på att de faktiskt fanns en lift från P&T som var gjord för vagnen. Jag förklarade att den va på tok för liten och undade om dom hade nått annat märke med mindre liftar och om hon visste vad folk brukade köpa till P&T om de inte va deras egna lift. Hon hade inga svar och sa att dom som köper utan lift menar att dom har en hemma redan. Jaja täntke jag och täntke inte störa henne nå mer men ville veta vad den liften jag hittat kostade. 499:- trodde hon men hon trodde också att de va kampanjpris på den och så gick hon och kollade. Joooo de va kampanjpris och jag betalade hela 199:- för mjukliften! :D SKitbra!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

De där kan ju absolut en kille ha också =)

2009-11-15 @ 10:15:10
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lindah

Vi hade ingen mjuklift till P&Tn.Prövade med mjuklift men det blev alldeles för trångt så vi körde utan.



Fina kläder. Skulle helt klart mina killar kunna ha oxå

2009-11-15 @ 11:21:49
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0