Liten vilding

Ja det är vad jag har i magen. Jag vet att jag kallade Elliot vild, men jag börjar undra nu.. :P

jag undrar om Elliot NÅN gång i magen sparkade och simmade runt som hans lillasyskon gör nu! Med Elliot vakande jag väldigt sällan av honom och de va så ända till v.37 då han kom. Men den här gången vaknar jag flertalet gånger om natten för bebis buffar runt och sparkas..  Vart ska de sluta tro?? :P

På torsdag ska jag  på första BM-besöket sen inskrivningen så jag får väl lyssna på lilla hjärtat! Och kanske man mäter magen? Jag kommer inte ihåg när man börjar med det.. ska se om jjag hittar E´s papper. Ska bli kul att jämföra!

HIttade Elliots papper och där mätte vi från v.24 så jag får säkert mäta. Ska som sagt bli kul att jämföra, även om man kasnke inte ska. ;)

Sen ska jag gå till läkaren då också och ta blodprov. Jag kommer få ta prov varannan vecka (minst) tills de ser en förbättring.

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Åh så mysigt, jag blir faktiskt avundsjuk på att du får känna bebis sparkar :)

2009-11-15 @ 13:21:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0