Lite sjukstuga

Idag har Elliot varit snuvig o hostig.
INGEN feber och han är helt opåverkad, ja förutom att de SÄKERLIGEN är rätt drygt att hosta som han gör..

Och med snuva och hosta så kommer givetvis hans kräkningar tillbaks så han har i princip fått i sig clementiner idag som han fått behålla.....
Sen försökte jag få i honom Mollipect då eftersom jag tycker att ventolinen inte funkar.. Fick i honom på em och den v verkligen på väg upp igen (han har ju bara kräkts upp Mollipecten förut).. men han kunde behålla den. Sen skule jag ge honom nu ikväll och givetvis så kom de upp.. Fy tusan så dåligt man mår när man själv framkallar kräkningar,.. stackars min unge.. Mollipecten hivar jag ut genom fönstret nu.. Tror de är rätt omöjligt att blanda med nånting också va?

Aja mormor kom hit när hon slutade iallafall och eftersom Elliot är pigg som vanligt så sa hon att vi kunde bege oss ut ändå.. VÅrt mål var ju IKEA!
Vi fick med oss de vi skulle + lite till förutom såklart EN sak.. Vardagsrumsbordet var slut men de skulle komma in på lördag.

Henke har skruvat ihops sidobordet men sen är de ju lite svårt att göra nånting nu.. Sen jobbar HEnke 9-19 tisdag, onsdag o torsdag, så de blir framåt helgen vi får upp hyllorna och de ändå.. För jag kan inte göra nånting sånt.. :/

Aja Ellito sover iallafall väldigt bra nu. Han kom i säng strax efter åtta eftersom jag sa till mormro att hon inte behövde lägga honom om han va pigg nog och när vi kom hem från IKEA så kom han springandes och skrek "mamma!". <3 Våran lillprins.. Men han somnade iallafall fort och har inte (hur otroligt de än är) inte hostat sen dess vad vi har hört.. hoppas hoppas han får sova hela natten.. de behöver han..

Nu ska jag lägga mig o läsa lite..
Sov gott!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0