Leeekaree?

Idag har Elliot tid hos läkarn 13.15. Jag ska om en stund gå och hämta honom efter maten på dagis och så är planen att han ska somna i vagnen på väg till lasarettet! Får se hur de går.. ;)

De är inget akut vi ska på utan vi har fått en tid igen för att kolla så att hans kulor sitter där dom sak.. Fö rdom som inte vet eller kommer ihåg så va vi på lasarettet och skulle operera ner hans ena kula och precis när han va färdig för operation kom läkaren in och kollade och han sa "Här sätter inte jag nån kniv!".  Elliots kula hade kommit ner så pass att läkaren tyckte de inte va nån mening.. De är ju ALLITD en risk att söva nån och framför allt små barn.. Så han tyckte inte de va värt dw.. Han trodde hatt den skulle komma ner själv i sinom tid.. Och nu ska vi alltiså tillbaks och kolla om de är i sinom tid nu.. :P

Igår va den skönaste natten på väääldigt länge!
Jag vaknade till EN enda gång vid 2 och jag somnade om nästan på en gång,m jag som annars ligger i minst en timme vaken.. Sen vaknade jag inte försn halv 8!!! :D Skönt va de.. Mer såna nätter tack. ;)

Nu fixa sista och sen iväg!

Oj.. hm.. borde jag ha ätit innan? Nä men tusan klockan är ju bara 11.. då kan jag ju inte äta än.. men jag får väl kanske ta med mig nånting att äta på vägen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

lycka till

2009-11-17 @ 11:32:56
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0