Jag har en idé

Jag har tänkt att med dessa prylar ändra vårat vardagsrum helt!

Just nu är de ett rum som bara är. Och jag vill få lite odrning och få lite fint!



Expedithyllan är nödvändigt ont! Vi kommer att ha leksaker i vardagsrummet ett bra tag till och vi behöver en snygg bra förvaring där vi bara kan stuva undan saker, som ändå ska rivas fram nästa dag tex. Så denna tillsammans med lite lådor i botten blir en kanonbra förvaring för både ungarnas saker men även för våra saker. Tex fotoalbum osv.



En tvbänk!


Ovanför tvbänken 2 stycken hyllor.



Ett vardagsrumsbord också det med förvaring under för sånt som inte behöver ligga PÅÅÅ bordet!



Alla dessa saker som skulle förändra vardagsrummet helt går på tillsammans preeecis över 2000:-! :O
Som hittat faktiskt när hela vardagsrummet blir nytt.. Ja förutom sofforna då.. ;)


Alla bilder kommer såklart från www.ikea.se!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha vi har allt det där i vårt vardagsrum ;) Men vi har tagit bort skivan under bordet för där samlas bara massa skit som ungarna river i + att den minsta in kan ställda sig lika lätt upp när det inte finns en skiva att ta tag i ;) Så vi tog bort den när Devin börja resa sig.

2009-11-23 @ 08:42:40
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: NEAN

Vi har de tre översta i vårt vardagsrum =) Kanske inte så originellt, men väldigt praktiskt!

2009-11-23 @ 11:52:57

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0