Hjälp!

Nu har dagarna sprungit förbi igen utan att jag har hunnit med! Ah! Hjälp!

I onsdags så badade vi som ni iallafall kunde se och läsa. ;) Vi var där tidigt och de vas typ tomt som på när några som stod och hade vattengympa, och sen kom de även en skolklass och simmade lite men de va relativt lungt! hehe Efter en stund kom de iallafall några fler barn med föräldrar men de va lungt hela tiden vi var där.
Vi badade en massa och sen åt vi lite mellis och så badade vi igen.
NÄr vi badat klart klädde vi oss och så fick Elliot äta lunch i kafeterian och sen va tanken att han skulle sova för vi skulle äta lunch på stan. Dock tog de betydligt längre för honom att somna än jag trodde men tillslut fick vi inta lunchen och då blev de på Spicy! Först skulle vi äta på Grekiska kolgrillbaren, men när vi kom in där så hade E inte helt somnat och han ville hellre vara vaken, och de skulle itne ha funkat i dessa lunchruscher! :P
Så vi gick som sagt vidare och då somnade han på en gågn och vi kunde gå till spicy o käka.
När vi käkat så tog pappan bussen hem och jag o E tog bussen till Teres, Magnus o Tindra!
Barnen busade lite medans Teres sydde såå fina saker. En mössa o en wrapper!

Sen hade jag så ont i fogarna att bara tanken på att åka buss igen och byta på stan för att komma hem fick mej att ..ringa mormor, så snällaste mormor kom och hämtade oss och körde hem oss! TACK mormor!

Igår vaknade Elliot klockan FEM och tänkte inte sova mer i sin säng, och jag vägrar ta över honom i våran. Eller ja.. jag vill inte att han lär sig det + att han inte sover i våran säng iallafall.
Så för första gången någonsin la jag mig i hans säng, och de gick väl sisådär.. ;) Ungen halvslumrade iallafall till typ kvart i sju, men för en gravid tjockismorsa med rejäl foglossning va de där INGEN bra idé! :P Men, men..

I morse sov han iallafall till 7 i sin säng, så mycket bättre än 5!

Idag är planen att jag ska luncha med Teres på Pizza Palace! Hon kommer och hämtar mig vid lunch så hinner vi iväg och äta innan barneet ska hämtas på dagis!
SEn är de dags för fredgasmys! :P

Nu ska jag göra ett inlägg med lite bilder!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0