FREDAG

yeey fredag igen idag då!! Snart får jag väl lov att ploppa ut unge nummer två om de ska fortsätta så här!

Idag har E fått gått till dagis men jag ska hämta honom efter lunch för vi ska hem till gammelfaster Eva. Har lovat flera gånger att vi ska komma och så har de kommit nånting i vägen.. Men idag ska vi dit! Men jag täntek att E iallafalls kulle få gå en stund på dagis egftersom de blir väldigt många dagar utan annars. Ons, tors, fre,lör, sön och på måndag har dom stägningsdag så därför tänkte jag att han kunde få gå dit och busa lite med sina polare. :)

Sen i morgon är de tänkt att E ska vara hos mormor mednas jag fixar de sista med julen. Men vi får se om vi åker en sväng till vallby på julmarknad också på fm först.. men om de är spöregn känns de mindre lockande.. Jag vill ha MINUSGRADER!!

Jag hatar allt jävla vatten o all gegga... blä..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0