Fortfarande feber

Ellito har fortfarande feber, men den låg "bara" på 38,6 nu på morgonen. Ska ta den igen när han vaknar. Han har sovit i 1½ (!!!) timme nu, men han får ju sova så länge han sover idag.. han va rätt slut efter lunchen. :)

Men man har inte märkt på honom alls idag att han vart sjuk. Lika mycket full rulle som vanligt! Så jag tror de är sprutan.. För annars blir han ju däckad.. Hostar o rosslar utan dess like men han har BARA febern. Så som sagt så får vi se om febern gått upp nu mot em..

Ja sen vill jag berätta nått roligt! ;) När FK väl fått tummen ur så gick de snabbt! Jag har fått pengar redan idag! :D HAPPY FACE!! Så nu ska vi ha en HÄRLIG helg utan bekymmer! :D ja om inte Eliot blir MEr sjuk då!

I morn kommer nog farmorn o Knorre på dan, och så kommer mormorn till kvällen och är barnvakt så vi kan komma iväg på inflyttningsfesten! Iallafall om Elliot är lika oberörd som han är nu. Då går vi iallafall!

Aja nu ska jag vänta på att E vaknar, sen kommer mormorn även idag på em med en inhandlad örontermometer bla.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0