Feber

På fm åkte vi ner på stan. Vi började på banken där jag ville ha ett nytt bankkort. Där inne tog de en minut, ochg jag får kortet skickat till mig om en vecka! Skönt för mitt nuvarande kort funkar INTE bra.

Vi gick en sväng in på Åhelns eftersom de gått så mycket snabbbare på banken än jag trott så de va ju lite tid kvar innan vi skulle träffa Maria o Amanda!
På Åhlens inhandlade jag två supersöta pepparkakshanddukar till köket. DOm hade mera fint som passade bra till handdukarna så jag ska fundera lite på de.
Sen gick jag och mötte upp M o A och vi hamnade på saffets för lunch. Efter lunchen somnade Ellito i vagnen (till slut) och vi drev sakta omkring på stan tills han vaknade, och strax efter det blev de mellisdags.

Efter mellisen tog Maria fasta på att jag sagta tt jag vilel ha nånting att ha på mig på Lördag när de är inflyttningsfest hos LillSara.. Jag har ju verkligen ingenting och vi var på MÅNGA affärer innan jag nära på gav upp!
Men vi beslutade att avsluta på HM och tur va väl de! :P Jag hittade en jättefin skjortvariant på mammaavdelningen som kändes jättebra! SÅ nu kanske jag kan känna mig någorlunda fin på lördag! ;D

Sen orkade jag inte alls något mer så vi beslutade att åka hem.

NÄr vi väl kom hem tyckte jag att Ellito va  lite varm, men till skillnad från förut när han haft feber (bara några få gånger) så  va han ändå lika pigg som vanligt. Men när jag sen behövde byta hans blöja passade jag på att ta febern.. och tro på tusan om han itne hade feber då! Joo 39,6! Mesta han haft i hela sitt liv..;) Förra gången hade han nog typ 38,5 och va helt däckad då.. Därför misstänker jag att febern idag beror på sprutan han fick för nu 8 dagar sen. 18månaders vaccinet!  Så vi får väl se hur de ser ut i morgon eller om han vaknar nånting i natt.. Nr han gick och la sig hade han fått alvedon ca 30-40 minuter innan och febern låg på 39,1 då..

Nu ska jag plocka ordning lite pÅ Elliots saker som ligger ÖVERALLT innan "Halv 8.." börjar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att du hittade något till slut, inte lätt det där med kläder :(



Ha en riktigt härlig helg! Kram Jenny

2009-11-06 @ 13:04:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0