Dagens att göra-lista

  • Julgardiner i kök, vardagsrum
  • Gardinstång upp i Elliots rum + julgardin
  • Adventsstakar i köksfönstret
  • Stjärna i sovrummet
  • Stjärna i v-rummet
  • Tomtar o diverse fram, förutom i v-rummet där jag väntar tills vi fått våra nya möbler!
  • Baka saffransmuffins
  • Plocka undan allmänt
  • Tvätta ;)

Får se om jag kommer på nått mer.. Om jag har "tur" så bakar Henke muffarna.. ;) De är han betydligt bättre på än jag! Elliots gardinstång är också Henkes grej för jag gör inget sånt nu..

Bäst att sätta fart då!

KOmmer väl nån söt bild sen på vad jag lyckats ställa till med. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack snälla för grattisen till Astrid på namnsdagen, hon hälsar o tackar ;) hihi



Exakt sån där checklista ska jag göra imorgon, måste få lite ordning här i hemmet!



Hoppas ni haft en riktigt fin kväll, många kramar!

2009-11-28 @ 23:16:55
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0