utebus

På em idag så käkade vi först ltie melllis innan vi gick ut till kompisarna!
De va hyffsat stekande i solen men de va skönt!
Barnen busade och mammorna snackade skit ;) nej då, inte så mycket skit faktiskt. :)
Elliot sov inget alls på em så han va supertrött vid 18 så han fick hoppa i säng typ 18.20 och somnade fort.

Idag har vi bokat tågresan till stugan, vi åker den 9 juni och stannar över midsommar. Just nu lutar de nog åt att vi får låna ett mobilt bredband så vi kan hålla lite kontakt med omvärlden ;)  Men vi kommer ha såå skönt och kul och underbart! :D

Fina stugan


Utsikten från tomten.. :)


Nu ska jag ladda upp lite bilder från Idag!

Föresten så lyckades jag också handla en  ny mobil till mig själv idag! :D Jag behöver verkligen en ny!



Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0