Idag

fick mamman sovmorgon! Elliot o pappan gick upp 7-7.30 och jag somnade om och vaknade igen vid 8, men tyckte att jag kunde vila lite till... Jag vaknade nsta gång 10.15! Har nog aldrig sovit så länge nångång ;) Men de va rysligt skönt!
Sen på em åkte jag och Elliot till pinglan och babyrytmiken! Elliot smackade till en brud som ramlade i golvet och blev ledsen! ;) Ok nä han smackade inte till henne han ville mest bara känna och hon va inte beredd så hon tippade.. :) men de såg lite kul ut! :D Elliot gillade ju sången som vanligt och han börjar ÄNTLIGEN gilla Bomsickabom-låten! Eller ja gilla är väl å ta i , men han flinar iallafall istället för att gråta! ;D
Sen fick vi mellis och sen när vi skulle bege oss hem så VRÄKTE regnet ner.. vi väntade lite och regnet avtog. Vi klädde oss och skulle gå och då öppnade sig himlen igen! De vräkte ner både regn ocg hagel! Jag behöver väl inte tala om att vi väntade lite till ;) Sen kom solen iallafall!

Nu ska jag kolla in potatisen jag satte på plattan!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Den låten kör vi alltid på babysimmet ;D

2009-05-29 @ 18:01:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0