Gomorgon!

TUR att de är så underbart väder och attt de är så ljus och härligt för annars hade jag varit levande död för tillfället! TÄNK va lite sommar och sol kan göra!

Elliot har sovit skitilla inatt! Vaknade typ 4 gånger mellan 00-01, och sen vid typ 02.15. Då hade jag gjort i blöjan så de va ju bara upp och byta blöja och sen va ja sååå trött så han fick komma in till oss och sova.. Trodde jag! Han har vart så envis! Knölat o hållt på fram till typ kvart i 4. Sen vaknade han 6 och skulle upp! ELLER HUR!?? Fick honom att sova till 6.30....... Så som sagt så är de tur att de är SOOOOOL o värme!

Nu ska vi alles strax gå ut och bege oss mot marknaden. Eller ja, jag ska promenera lite först så kanske Elliot iallafall får sova lite.. :)

TREVLIG helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hade DU gjort i blöjan? :P hehe.

Såna nätter är så jobbiga. Synd om småttigarna med när de inte kommer till ro och sover ordentligt. Dom behöver ju sömnen minst lika mycket som vi.

Tur att dom nätterna inte är så vanliga :)

2009-05-30 @ 10:07:14
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Inte Elliot som gjort i blöjan då? ;)

2009-05-30 @ 11:02:21
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Lina

ASG

Alla uppmärksammade att det var DU och inte Jotte som hade gjort i blöjan!!!! Jag tackar för ett gott skratt :-D :-D

Kram

2009-05-30 @ 12:17:16
Postat av: Teres

hahaha - här fnissas det för fullt med :-P

2009-06-01 @ 22:02:34
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0