Fullspäckat

I morse vaknade Ellit 06.40, de TROTS att han inte fick sov förns 21 i går kväll! skitunge! ;D
Jag gick upp med E så fick pappan sova vidare lite. Vi åt frukost och busade lite innan vi gick in och väkte pappan och busade i sängen! ;) Sen tog vi på oss kläder jag och E och gick ut så Elliot skulle hinna somna en stund i vagnen innan vi tog bussen till Busborgen. Första gången som pappan va med dit! :) Där träffade vi Amanda och hennes mamma o pappa, och även där va de premiär för pappan. :) Vi busade en massa som vanligt och hade jätteskoj! Elliot o pappan åkte STORA kanan, och fick tillslut med även Amanda och hennes pappa och även hennes mamma. :) Jag stod ju såklart för fotograferingen ;) Vi käkade lite luncbh och sen busade vi lite till och Elliot den busen sköt fram en kudde till bänken och klättrade först upp på kudden och sen upp på bänken. NÄr han höll på och hiva sig upp på bänken så  trillar han och slår i.. ja egentligen vet jag itne riktigt vad han slår i.. typ tänderna i överkäken tror jag (?), och de small rejält! Jag fick allvarliga svettningar och frågade pappan flera gånger om de kom blod! Nej sa han först, men sen såg han lite och trodde de kom ur näsan... Men bara lite lite.. så jag tog E och vi gick till toan och torkade lite och de ända jag hittade va att de såg ut som om de kunde komma ytterst lite blid från ena framtanden.. Han grät lite men slutade fort så de kan itne vart för farligt.. ska ringa bvc på måndag och höra om man bör göra nånting... Min skruttunge!

Sen gick vi till Es farfar och hälsade på. Busade såklart en massa där. Vi stora fick fika och Elliot fick mellis.
Sen åkte vi hem och höll låda en stund på balkongen innan jag bestämmer mig för att gå ut med Elliot. :) De va ju full rulle på honom! på balkongen! ;) Vi gick runt huset till den sandlådan och där fanns ju Tor och hans mamma o pappa, Sebbe o Alex och deras mamma, och Mattias och hans pappa, så där fick vi flera att busa med! :)
Vi hade superskoj förutom att Elliot idag (och aldrig annars) fick för sig att käka upp hela sandlådan ! ;) Hoppas de va tillfälligt! Sen tog dom fram godis och vindruvor til barnen (och föräldrarna) och Elliot blev bjuden på vindruva, som han aldrig ätit innan! OCH jösses va han tyckte de va gott! Han hann inte ens tugga ur innan han skulle ha mer! :D
Sen fick vi lov att gå hem och äta gröt och bada, för sen fick vi besök av pappans faster med man och farfar. Bart, Evas man, skulle hjälpa oss borra upp lite saker. Bla en typ hylla i badrummet. Och de är ju han som kaklat vårat badrum så om han borrade sönder nått kakel så fick han väl sätt aupp nytt ;D men de gick kalasbra så nu har vi lite mer förvaring där inne! NÖDVÄNDIGT ONT!
Och medans dom var här så stod Elliot och höll i mig i fingret, och i samma hand höll jag en leksak. Elliot snubblar och slår i munnen igen, fast "bara" i leksaken den här gången och ingen träbänk ;) MEN tror ni inte att han fick blodvite igen! Kom blod från hans lilla läpp. Så vi får väl se i morn om han har fläskläpp. De va inte heller så farligt som tur va.. Men visst får man ångest flera miljoner g¨nger när de händer ens barn nått... usch!

I morn är de hästhoppning på Rocklunda! We´ll be there!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0