Fotografering o shopping

I morse gav vi oss iväg redan klockan 9! Hade tid hos fotografen klockan 10 men tänkte få Elliot att sova ordetnligt innan. Tog bussen ner på stan och sen gick jag runt på djäkneberget och försökte få lillbusen att sova! Men icke att han ville de! Knasunge! ;) Aja, vi fick strunta i sovstunden och begav oss sen till Porträttstudion för ettårsfotografering!
Elliot skötte sig trots att han va trötter! :) Han hade sina fina nameit-jeans på sig och vita stjärntröjan från Villervalla + den vita solhatten med stjänror på från VV. Så söööt! :D Sen tog vi bilder utan solhatten, och sen utan tröjan med en mössa med stjärnor från VV! Tror de kommer bli sååå fint! Kommer bli svårt att välja bilder!

Sen när vi va klara där så mötte vi upp Anna o Nova på stan! Vi traskade omkring heeela eftermiddan på stan så jag har faktiskt ltie ont i fötterna nu! ;) hihi Men trevligt som vanligt! OCH nått som inte är vanligt är att jag handlade kläder till mig själv! Men gudars vad jag behövde det.. Har ju typ inget att ha när de blir lite varmare nu!
Sen fick jag min SMS-avi om att telefonen var framme för att hämtas! REDAN! :D Beställde den ju på nätet i går vid typ 13-13.30 och idag typ vid 13.30 fick jag sms:et. WELL DONE! Jag har såklart suttit och fipplat med den redan! ;)
Ska prova ta lite bilder på olliak saker och se hur bilderna blir!

Aja nu lär jag vika tvätt! Kuljul!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0