Feber

Ja vi hade lite feber på ungen här på em/kvällen.. 38,7.   Men när jag var in nyss och stoppade om honom så kändes han inte lika varm som innan så vi får se vart de bär hän.. Vi ska ju åka på kalas imorn. hehe Vi ska åka på Elliots kalas! ;D
Elliot ska på kalas hos sin farmor, och kalaset är alltså för honom själv.. så de vore ju skoj om vi kunde åka..

Idag skulle dom ju prova hoppa fallskärm igen.. men dom ringde innan lunch och sa att de blåste för mycket.. TRIST för Linda som bor i Luleå.. Bidde inget alls nu, utan kasnke i Augusti istället..
Men eftersom flera av oss hade gjort fika och picnic så tog vi och åkte till djäkneberget med picnicen och picnickade där. Men då kom regnet om vartannat så nått kubb-spel som va tänkt blev de icke.. Lite synd, men vem rår på vädret?

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa ut boken jag håller på å läser! Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0