Torsdag 5 Mars 2009

Natten; JA man måste raportera om föregånde natt alltid ;)
Elliot somnade som vanligt vid 18 men vaknade vid 23 och jag var in och då har han ju kört fast benet i spjälorna! Jag hjäpte han loss och gav han nappen så somnade han på 3 röda.. sen sov han till 06, och sen till  07 i våran säng, då pappas väckarklocka väckte oss! Kanke hade han sovit längre idag också som igår?
Hur som helst så va "pappas" väckarklocka ställd för att dom nångång mellan 07-15 idag skulle komma och rensa ventilationen.. och henke gissade på att dom skulle komma tidigt för han hade sett dom i porten bredvid igår. Och ja, strax innan åtta tror jag klockan va när dom ringde på.
När dom gått hoppade jag i badet och sen åt vi frukost.

Sen åkte jag och Elliot till busborgen och busade med Anton, Anton, Izac, Ludvig o Oscar! Vi hade jätteskoj!
Tanken var att Elliot skulle somna på en gång vi gick hemifrån men han somnade precis innan vi kom fram till busborgen! Han sov typ i 20 minuter.


Izac och Elliot


Anton o Elliot


Busungar!


När vi busat klart gick vi mot stan och jag la Elliot ner i vagnen så han skulle sova.. Han låg ner hela vägen upp på stan och en vända på stan utan att somna så han fick sätta sig upp, som han ville.. Sen blev ju klockan för mycket för att han skulle få sova så då blev de operation hålla vaken! Vi kom hem och mormor va här och lämna hem Tage igen så hon fick stanna lite och busa med oss! Och de va jättekul och de va INGA problem att hålla honom vaken tills de va dags för gröt! Han hade även en massa energi när han hamnade i badet (som vanligt) och busade som tusan!






Sen somnade han, faktiskt med några invändingar trots att han va så trött!
Han har vaknat en gång hittils och då undar jag om han itne drömde mardrömmar eller nått för han var jättelessen.. och jag vet itne ens om han va helt vaken heller men han la ner huvudet och sov på en gång han fick nappen i munnen.. och så låg han och snyftade till lite ibland.. :( Men sen har han inte vaknat mer som tur är.. hoppas han sover  till 6.. eller ja till 8 om man fick drömma ;)

Nu är de definitivt sovdags här! Sov gott, gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötaste elliot! Förstår att han var helt lut efetr en sån dag!



puss på er!///

2009-03-06 @ 09:05:27
URL: http://ewima.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Usch Devin fastnade alltid i spjälorna på slutet så nu sover han mycket bättre i en resesäng faktiskt som vi lagt extra madrass i bara =)

2009-03-06 @ 12:38:04
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 17:10:22
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0