Tjing pling

Idag åkte jag ner på stan till 10 och mötte upp Anna o Nova där! Vi hade fått nys om VÄRSTA rean. Vårsrtädning på "Moa o Max", upp till 70%! Så vi helladdade kom in i butiken och.... rätt besvikna ;) Lite kläder och mest trista saker.. Köpte dock en bodysuit frpn Ida T i stl 86 och en från Villervalla i stl 92. BÅda KAN han ha nu men dom ska ju vara kortbenta och deär dom väl inte riktigt ;)
Sen fick han världens snyggaste vår och höstjacka! Så himla fin! Från Villervalla såklart!


Bodysuiten från Ida T


Villervalla stl 86 (jacka), mössan är hans "gamla" från Villervalla stl 2-3år.
Den matchade ju himla fint till jackan tyckte jag!

När vi va klara så skulle Anna o Nova till busborgen och jag fick lite ångest en stund över gur jag skulle göra.. skulle ju vart superkul att gått dit vi också.. Men vi hade ju redan bestämt Pinglan på em med några andra så jag gick på Pinglan i stället!
Elliot somnade såklart precis innan vi kom fram till Oxbacken, men den här gången hade vi lite mer tid så jag satte mig på en bänk i solen och läste metro medans han sov ett tag. Och efter ett tag kom Marie och Stella som också skulle till pinglan. Så de va några kända ansikten på pinglan idag! Jättekul! Och Elliot kröp omkring idag också och fortsatte när vi kom hem som ni ju kan se på filmen i inlägget innan! :D

I morgon kväll ska Ellitot sova hos mormor.. Från börhjan va tanken att mormor skulle komma hit och passa E, för vi ska ner på stan och spela bowling å käka mat med Henkes släkt. Men så blev tiden flyttad till senare och då skulle de bli så sent för mamma.. Såjag tror han skulle få sova hos henne. Och innan han åker dit ska vi försöka oss på en lilten hemlighet! haha ja jagska försöka dokumentera det vi ska göra.. så får vi se hur de går!

Nu är de dags att sova! E lär väl vakna vid 2 som vanligt tänkte jagsäga.. har blivit som vanligt den här veckan.. hoppas att de är gaddarna.. eller kan ju vara lite snuvan också... SEGA jävla snuva!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jättefina kläder

2009-03-27 @ 02:01:35
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Superfin jacka! ^^

2009-03-27 @ 06:17:22
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

Väldans fin jacka, sicken liten stjärna han är den lille grabben! :-D

2009-03-27 @ 21:17:26
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0