Tisdag 17 Mars

I morse ville Elliot inte alls sova längre än till 06! Och jag va skittrött! Va ju ingen bra kombination! Men vi gick upp och fick i oss frukost och hamnade i soffan vid datorn ett tag. Sen gick pappan till jobbet och ELliot va jättetrött redan vid kvart i nio! HUR skulle han klara sig till 11? Ja de kunde han ju då såklart inte så vi gick båda och la oss i våran säng. Han vaknade efter en halvtimme som han alltid gör och jag tänkte att jag behövde vakna till lite så jag låg kvar med halvslutna ögon.. och helt plötsligt så ser jag ju att Elliot somnat igen! Kors i taket! ;) Så jag somnade också igen.. och vi sov! och sov! JÖSSES! Vi sov nästan 2 timmar totalt! Elliot som inte ens sover 2 timmar på en hel dag! ;) Men skönt va det!
Sen ät vi lunch och gjorde oss klara och begav oss till busborgen där vi skulle träffa mamma Maria och Amanda, från vår föräldragrupp. Vi busade en massa och sen åt vi lite mellis innan vi tog en promenad hem! Ja jag gick från stan och hem. Det borde ha tagit dryga timmen att gå tror jag. Med en mellanlandning hos pappan på jobbet och vi passade på och handla lite också! Elliot va så trött när vi gick så han somnade en stund (fast det egentligen va för sent). Men de gjorde inte så mycket.. han va glad och nöjd och relativt pigg när vi åt kvällsgröten och när vi duschade, sen när jag lka honom så låg han bra länge och väl innan han somnade! Hörde hur han låg och snackade där inne :) Men så länbge han bara ligger och snackar så gör de ju inte mej nåntign om de tar lite längre stund innan han somnar.

I morgon har vi fullt upp (som vanligt *fniss)! Först har vi BVC klcoakn 10! VÄgning o mätning på schemat! Sen klockan 11 ska vi på ettårskalas! Alltså ja, jag är med i en "tråd" på Familjeliv.se och det är vi som ska ha ettårskalas, för alla våra barn! Så vi ska umgås och äta gott och byta presenter! :) oo jag var nära nära nu att berätta vad JAG köpt att ge bort, men tror att de är minst 2 i den gruppen som läser min blogg! :P
Sen tror jag att vi har fått barnvakt på kvällen, så jag och Henke ska gå på hockey! Första gången på väldigt länge! Elliots farmor ska vara här och se på tv ;) hehe ja för Elliot sover ju förhoppningsvis!

Aja nu ska jag fixa dagens kort så ni får lite roliga bilder att se också! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0