sommartid = sovtid?

Ja tokigt nog så sov Elliot HELA natten i natt! Somnade 19 och vaknade 6 i sin säng, fick komma in till oss och vi sov till halv 8! TACK! Och ge mej mer av detta! ;)

Sen upp och åt frukost och fixade oss och pakade oss redo för babysimmet idag! Åkte som vanligt dit till 11 (vi simmar 12) och åt lunch med Anna o Nova! Sen blev bde dags att hoppa i plurret! Idag skulle barnen bla krypa igenom en tunnel! De va skoj tyckte både Elliot o Nova! :)

Sen gick vi förbi Hemköp innnan vi åkte hem och åt mat och mellis! Sen kom jag på att Elliot inte sovit mer än den kvarten han sov på vägen till badet, typ 10.45-11. Men då va klockan så mycket så jag tänkte att jag nog skulle försöka hålla honom.. och ja till kvart i sju gck det! :) Jag hade ju liksom "glömt" av att han nu får gå till sängs 19, så jag fick rätt kämpigt att hålla honom pigg och glad.. men de gick rätt bra.. eller ja han va glad iallafall... och skittrött! Så alltså idag sov elliot EN  KVART innan 11.. hm.. Får se hur länge han sover i natt då! Jag håller alla mina tummar och tår för hela natten igen! :)

Nu ska jag fixa lite bilder som ni ska få se! Snart kommer väl Henke hem också.. han har vart på hockey. vik-södertälje.. Gick inge vidare såg jag.. aja. :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0