SOL

I natt sov Elliot också rätt illa.. jag hoppas de beror på tänderna som jag tror så på att dom är på väg nu. Han har blivit mer "svullen" uppe. :) aja.. Sen vaknade han tio över 6 och på tre röda så reser han sig mot sänggaveln och asgarvar.. GODMORGON mamma säger han säkert.. *pust* Vi mös o busade i sängen över en timme och gick upp och åt fruskot med pappan vid halv 8. Sen blir ju Elliot rätt trött när han inte sover och inte sover så länge som han borde ;) så vid nio va han trööött.. Så vi gick båda och la oss igen och sov till halv 11! SKÖNT säger en trött mamma!  När vi tagit oss upp ur sängen blev de lunchdags. Efter lunchen tog jag bussen ner på stan och vandrade runt lite. Hade i tankarna att vi skulle till Viksängs öppna förskola lagom till sångstunden men visste itne riktifgt när den var så jag messade en annan mamma och frågade. Hon svarade att de va vid två, men att hon tyckte vi skulle komma till Skallbergets istället för dit skulle hon och nån mer.. så ja..såklart roligare med nån man känner! ;) Vi åkte till Skallberget och busade som tusan!
Och så har ju dom också sångstund och alla skrattade åt Elliot! Han är så himla engagerad i sånstunderna så han sitter o flaxar o skrattar o gapar o pratar! Så kul att se att han rä så förtjust i sång och musik! :) Kanske blivadne stjärna? ;) Han är iallafall alltid MIN stjärna!
Och ja! HUR kunde jag glömma! Elliot KRÖP ordentligt för första gången idag! Jag som sagt att han aldrig kommer krypa! PÅ ÖF hade dom en stoooor matta som va väldigt svårt att åla fort på så Elliot provad epå att krypa lite! :D Så sött!! :D
Väl hemma så ålade han ju igen såklart, förutom ett litet kryp när han hade badponchon på, för då kom han ingenstans ålandes! ;)

Så lite bilder från dagen:




Kryper!! :D


Isak skjutsar Elliot! BÅda hade superkul! :D


:D


Elliot i badponchon! :D


:D


Tittut! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken supersöt badrock! ^^ Så himla fin! :o)

2009-03-26 @ 07:47:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken härlig badrock :)



Du fick ju havandeskapsförgiftning, eller hur? Svullnade dina fötter mycket på en gång då? Mina har ju varit svullna ett tag, men tycker att de är större nu... ska ändå bort till torget sen där bm finns, så ska nog in och mäta blodtrycket då så att man har lite koll på det! Skulle ju va uppmärksam sa hon, och då vet man inte om man blir för uppmärksam ;)

2009-03-26 @ 09:08:40
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0