Onsdag 11 Mars

Elliot klarade gårdagens gröt och morgonens gröt utan att kräkas upp det! Alltså hans nya risgröt! Så de va ju bra! Sen att han kräktes nu ikväll är ju en annan sak .. Men jag TROR att de berodde på andra saker.. Han satte nog ett rån rejält i halsen.. aja vi fortsätter så får vi se!

Idag åkte vi till busborgen på fm och de va en MASSA folk där! SÅ de va lite körigt men de va skoj ändå! Sen blev Elliot hungrig så vi åt lite lunch och sen när Elliot va klar så va han så trött! Och MIN mat hade precis kommit till bordet.. Vilket inte va en sån bra kombination... Jag provade lägga Elliot i vagnen men de funkade inte, så han fick komm aupp igen och satt i mitt knä och åt på en gurka ;) Gick bra ett tag men sen fick jag ge mej och klä oss och gå.. Och jag som trodde vi va sååå ute i god tid , märkte när vi kom ut från busborgen att klockan var så mycket som jag hade tänkt att den skulle vara när vi skulle börja gå till BVC! Så tur att han blidde trött å sur då! :P Han sov hela vägen till BVC och en stund i vagnen även där. Sen hade vi föräldragrupp och fick träffa kompisarna även där :)

I morgon ska vi till Pinglan på babyrytmik på fm och träffa föräldragruppisarna där också!


Sötnöt på Busborgen


Elliot och föräldragruppiskompisen Amanda


Elliot på Busborgen! Vill ha mat! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, normalt var det nog inte =) Man blev lite skraj ett tag, men skönt att det inte var någon fara!

Allt bra med er?

2009-03-11 @ 21:09:11
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Han är så söt =)

2009-03-11 @ 21:50:12
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Vilken söt liten kille du har =)

snygga jeans från kappahl dem i inlägget under , är dem från pojk avdelningen eller baby ?

2009-03-13 @ 02:22:55
URL: http://nikital.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0