Ikväll smäller det!

Ikväll är det premiär för Robinson 2009! NÅtt jag kommer att följa slaviskt ;) haha jag tycker sånt är skoj! Äventyr! (och svält och skit ;) )
Ska bli mycket spännande ikväll!

Just nu försöker jag roa Elliot i vardagsrummet samtidigt som jag bloggar OCH håller ett öga på bandy-finalen! Hejja Västerås!
Ska strax sätta på potatisen så vi kan äta middag sen när Henke kommer hem till fem. Allihopa.. Elliot äter ju sin kvällsgröt vid fem och jag tycler de är så härligt att äta allihopa!
Sen tänkte jag bada med Elliot när de blir baddags och sen ligga kvar i badet. Ja såklart byta till varmare vatten! ;) Så får pappan lägga Elliot. Sen är jag helt redo för Robinson! ;)

Inatt sov Elliot rätt bra btw! Han vaknade en gång vid halv 3 men somnade om GANSKA fort och sov sen till kvart över 6. Och ville inte sova mer sen i våran säng heller. SÅ han blev ju såklart trött framåt nio. Jag höll honom till typ kvart i tio, men han va stendö ;) Så vi gick och la oss båda och sov i 1 ½  timme! :) Sen åt vi lunch och efter lunchen gick vi ut och promenerade i 1½ timme. Skönt! Lite sol när vi gick ut men även några droppar regn.. Sen blev de bara mulet och trist ;) Men runt 6 grader så de va skönt ändå.

Och där fick Edsbyn ett mål.. aj aj aj!

Nä nu ska jag roa Elliot lite! Han klänger i mina byxor! ;)

TJing!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag ska också kolla på Robinson!! En jag känner höll på att komma med, han kom till uttagningen och allt sånt där men sen vart det tyvärr stopp :(

2009-03-21 @ 17:49:05
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Blir Robinson här med. ^^ Förväntningarna är höga!

2009-03-21 @ 20:24:57
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0