Shopping

Idag efter lunch åkte vi ner på stan hela familjen.
På listan stod presentköp till ettårskalaset i morn! Vi ska fira 3 nyblivna ettåringar i föräldragruppen! :)
Hur somhelst så lyckades jag hitta lite presenter och Henke va så duktig så han hittade tröjor till sig själv! ;) Henke gillar INTE att shoppa! Men han va så duktig hela dagen på stan idag! ;) Vi lyckades handla lite småsaker också. Elliot fick sandaler bland annat. Skönt när de är varma dagar för som små fossingarna!
Elliot fick också en liten pool som vi ska ha på balkongen som han kan leka i när de är dövarmt.
Sen åt vi lunch på Spicey Hot, och de va såååååå gott! Oj oj oj ! :D Bästa lunchen på LÄNGE! ;)

Nu ska jag ta mina mandlar och kolla på fotboll.. Eller helst Hell´s Kitchen. Får se om Henke går med på de! (L)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med shopping! Alltid lika skoj om du frågar mig. ;o)



Fotbollen var trevlig att se på. Heja Sverige!



Hoppas ni får en riktigt fin onsdag!

Kram

2009-06-24 @ 07:40:51
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0