Regn

Idag när vi vaknade va de grått och trist ute, De hade dock inte börjat regna än så min plan var att gå ut när vi ätit frulle. MEN precis då började e regna. vi stannade inne hela fm och busade en massa.
Efter lunchen la jag Elliot och sen sov han i nästan TVÅ timmar....... Han som aldrig sover längre än 20-30 minuter! Tnk om han hade talat om de innan, då hade jag lätt sovit jag också! ;)
Aja, ioch med att han sov så länge så pajjade lite av dagens plan som var att åka till pinglan.. Men helt krasst så hann vi inte. :)
Istället tog vi oss ut och tog våran promenad istället då. De va skönt, friskt, fast regnet ängde i luften! De kom några droppar men inte nämnvärt. Vi snackade med hästarna och Elliot är fullkommligt galen i tottohästarna! :) Han skratta som en tok åt dom. :D

Nu ska jag ladda upp lite bilder från dagen.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0