full rulle

Idag på fm kom som sagt Anna o Nova över och vi gick en sväng och sen gungade litegrann innan dom åkte hem och åt lunch och vi gick ibn och åt en snabb lunch! Vi hade nämligen en tid på bvc för spruta och läkarundersökning kl. 13.

Så spännande, för jag var så säääker denna gången (precis som förra) att Elliot NU måste ha sprängt 10kgs gränsen.. Men ICKE.. hm.. Han vägde typ 9,7.. Men de va inget att bli orolig över sa dom , och det är jag ju inte eftersom ungen äter som en häst ;) Han är ju aldrig still så! DOck fick vi en extra-tid att kolla vikten i augusti, annars brukar nästa koll vara nrä dom är 1½.
Sen va de dags för den hemska sprutan! Elliot gnällde till när dom stack honom men sen började han leka på en gång så de gick ju över färväntan!

Sen skulle vi ju åka hem och eftersom mina bussbiljetter är slut så täntke jag betala med mobilen, men jag ahde inte nog med pengar på den så jag fick köpa mej ett kontantkort för att jag skulle kunna åka bussen hem. Sagt och gjort så köpte jag ett kontantkort och laddade mobilen. Och sen nån minut innan bussen skulle komma så skulle jag skicka ett sms för att köpa en biljett, vad händer?! JO mobilfan la av! Inget batteri!
Så de hela slutade tillslut med att jag fick leta reda på nånsom sålde biljetter så jag kunde åka hem ;) Som tur va så sålde tobaksaffären biljetter och vi kom hem!

när vi kom hem käkade vi mellis och sen gick vi ut igen och busade men kompisarna i sandlådan!

Så full rulle hela dagen men så soligt och skönt och trevligt sällskap! :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0