v.5+5

MÅr fortfarande himla bra. Brösten ömmar lite mer, och de ömmar lite i magen ibland. Men de är allt. Jag kände ju ingenting mer med Elliot heller, ja förutom foglossningen som jag hoppas hoppas hoppas få slippa! Åtminståne så där rejält som jag hade med E.

På onsdag är de dags för MVC. Normalt så ska man prata om alkohol, rökning o droger och sånt.. men eftersom jag redan hört de förut och de inte finns nån anldening egengligen eftersom jag inte anvädner nått utav de så skulle vi väga och ta urinprov o sånt i stället. BRA! Jag kommer vara som en hök den här graviditeten efter tecken på havandeskapsförgiftningen.. Jag tänkter tala om för min BM att hon kommer få stå ut med mig tjatandes om att ta urinprov ovh blodtryck.. För tycker jag mej känna minsta lilla så kommer jag springa dit!
Sen ska jag försöka få till ett VUL, men de tror jag nog vi får ta privat för jag tror inte man får nått alls "utan anledning". Min anledning är mina missfall innan. Där vi var i v.10 medans dom fann fostret i storlek med v.6-7 utan hjärtaktivitet. Det vill jag INTE göra igen.. Vill inte gå och tro att jag är gravid om jag inte är det.. så jag är så nojjig nu.. så om inte min BM fixar ett VUL till mig så fixar jag ett själv i typ v.11 eller så..

I torsdags var jag först till tandläkarn och fick där avslöja min hemlighet! Fick för mej att man itne borde röntgas när man är gravid och jo dom skippade det, sen åkte vi ut till farmor där vi fick veta att en närstående fått missfall för några dagar sen, i v.14. Jag blev alldelles stum. HUR ska vi nu kunna berätta om våran hemlighet med GLÄDJE när våra närstående precis mist sin?.. Usch jag får tårar i ögonen när jag tänker på det.. HUR ska dom reagera??
Aja... vi har ju helt enkelt inga val.. vi ska ju ha barn!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0