Söndag

I morse blev jag alles paff när jag kollade på klockan och den va 8.05 när ungen vaknade! Dessutom så gick han redan i säng kl18 i gårkväll för han va så trött efter Sala-trippen! Men gudars så skönt när han sov så länge! :D Hoppas de är mer än bara en trend! Han kan väl fortsätta sova så där bra! Skulle ju vara guld! :D
Jag gick upp med Ellito och Henke fick sovmorgon. Han hade vart borta halva natten och spelat poker med sina vänner så jag fick vara lite snäll.. Jag tänker ta min sovmorgon i morgon! ;) :D

Efter lunchen och middagssovningen kom farmor, knorre, mia o matte + challe-hund!
Vi fick lite hjälp med att inreda lite i klädkammaren. Vi va i stort behov av hyllor och klädstång! Tänk va lite klädstång kan göra! Vi har haft våra vinterjackor liggandes i trådbackarna där inne, men vinterjackor är ju så pass stora att enjacka tar upp en hel trådback.. Så nu när vi kan hänga på klädstången blir de genast en massa mer förvaringsutrymme över! :D Skönt!







Kommentarer
Postat av: Werners mamma

Men tänk att jag hittade din blogg va roligt :D sökte på inredning klädkammare så dök du upp hihihi

2009-07-20 @ 20:06:11

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0