Skit-skit

Jäklarns! Diskmaskinen strejkar! Vilket medförde att jag fick diska en MASSA disk för hand, vilket i sin tur medförde att min söta rygg nu också strejkar. KUL! Om en vecka skulle vi få hit en serviceman.. vad tror dom egentligen?? Att vi inte ska äta på en vecka???? ;D Aja.. Nu va de ju en massa disk eftersom jag ju såklart trodde på att vi skulle få igång den..  Så nu i veckan får vi väl se till att diska så fort vi använt nått..

Idag har Elliot vart och busat i Tillberga och mamman har... jaa som ni läst blev min lediga dag en diskdag.. Dessutom har jag tvättat och plockat och städat upp.. Så himla ledig dag.. :P Men skönt att få de gjort utan att ha Elliot dragandes i byxbenen.

I morgon är de dags för min fasa! TANDLÄKAREN! Fyyyy och faan...  Sen efter de tror jag de blitr till att åka till svärmor/farmor.

Nu ska jag försöka fixa lite biloder och lite text från våran Weekend i Varberg! UNDERBARA stad!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch för tandläkaren och att diskmaskinen strejkar!

2009-07-09 @ 19:47:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0