Shopping och slappning

På fm åkte jag och Elliot ut till Erikslund. Vi började med "barnens hus" och fann där egentgligen allt vi va ute efter. ;)
Elliot skulle ha en ny vattenflaska och jag hittade en variant med ett sugrör som va non-spill! Funka hur bra som helst! Förutom att Elliot först lyfte flaskan som en nappflaska och då gick de ju inte att få ut nått eftersom de som sagt var ett sugrör som går ner i botten på flaskan! Men när han sen kom på hur man gör så gick de jättebra! :) Fick i sig massa vatten idag! BRA!
sen hittade vi ett paraply/parasoll till sulky-vagnen! Vi ska ju ha den vagnen ner till Varberg i helgen och den är de så dåligt med solskydd i. Sufletten är inte direkt nått att hurra över så jag behövde hitta ett paraply. Jag lyckades även där och hittade ett peefekt turkost paraply så får vi se sen hur de funkar!

Sen tog vi bussen till Oxbacken och prommade därifrån till Löga och jag gick omkring där medans Elliot sov. Sen när han vaknade va han dyngsur! Så svettig stackarn! SÅ jag hittade lite skugga så vi satt och kikade lite på bilarna (power meet ju) och lekte lite på gräsmattan!
Sen tröttnade vi båda och promenerade rtill stationen och tog bussen hem. När vi klev av bussen gick vi förbi poolen och badade innan vi gick in och åt kvällsmat!

Imorn skulle de visst bli regn och åska på em? Hm ja iallafall så är tanken att vi ska ner och kolla på bilar i morgon igen. i morn är de aningen MER än de va idag :D

Henke sover som vanligt på soffan.. undrar om jag ska skrämma honom! ;D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0