Shopping o ÖF

Idag började jag dagen med sovmorgon! Eller snarare så att jag började med huvudvärk och min bästa sötaste snällaste sambo gav mig lite sovmorgon och det gjorde susen! Så skönt att bli av med huvudvärken!
Efter lunchen tog jag Elliot i vagnen medans pappan åkte till jobbet. Vi åkte ner till stan för att födelsedagspresentsleta! Vi traskade runt lite och hittade till slut en bra present!
Elliot somnade en stund i vagnen och när han vaknade bestämde jag mig för att vi skullle gå till den tillfälliga öppna förskolan som dom har i Växhuset under sommaren. Elliot blev väldigt glad iallafall! ;) Han älskar att busa och leka med ävnner. Dock va de inga av hans vänner där men han fick snabbt nya! ;)
Sen ramlade han och slog sej precis under ögat. De svullnade snabbt upp och såg lite blålila ut, men svullnaden la sig snabbt och nu är de bara ett lite röttlila märke! TUR!

Nu ska jag kolla på min favvofilm ;) Dante´s Peak!, Vet inte hur gammal jag var när jag såg den första gången och jag vet INTE hur MÅNGA gånger jag har sett den! haha jaja ;)

Kommentarer
Postat av: Ante

Förstod nog att något knas hade hänt. :)

Man får tacka.

Skönt med sovmorgon, det behöver nog dom flesta föräldrar någon gång.

2009-07-10 @ 21:32:09
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Hej! Idag är du rekommenderad hos oss, grattis!

2009-07-11 @ 02:26:25
URL: http://foraldrabloggar.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0