Pluss på stickan!

I väntan på att jag får tala om för världen att vi väntar en lillasyster/lillebror så skriver jag i den här bloggen. Mitt mål är att sen flytta över dessa inlägg till min vanliga blogg när jag avslöjat mig där! ;D

Det hela började i fredags (26/6). På morgonen fick jag en blödning som höll i sig enbart hela fömiddagen.
Min kropp har alltid gjort som så att menswn har gått igång på riktigt på en gång, JÄMT. Nu när de blödde lite och sen slutade blev jag helt förvånad, samtidigt som tankarna började gå.. VAD är detta? Vad händer?

PÅ lördagsmorgonen tog jag ett gravtest (ett känsligt sådant) för jag kände på mig att de inte va som vanligt.
Jag såg ett svaaaaaaaaagt svagt streck. Knappt synligt, men ändå där.
Blev ju ännu mer fundersam och Lördag och Söndag morgon tog jag också och testade mig med de känsliga testen. Fortfarande svaaagt men aningen tydligare än i fredags visade det. Jag kunde inte riktigt tro de på de hela, så i måndags åkte jag ner på stan och köpte clear blue, både digital och vanlig. KOm knappt innanför dörren innan jag skulle testa mig.
Väldigty snabbt kom de fram "gravid" på de digitala testet och jag börjar lite smått inse att vi nog ska bli fyra!
Men svårt har jag att lite på de hela så tisdagmorgon testade jag vanliga cb och innan ens kontrollstecket kommit fram fick jag ett KLART och TYDLIGT plus!!
VI SKA BLI FYRA! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så himla rolig. Men det var alltså inte planerat??

2009-07-30 @ 12:31:14
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0