Mera kalas

I går va de dags att åka till Tillberga på kalas. De va flera stycken som skulle firas i Henkes släkt, bla jag själv ;)
Dom flesta på kalaset hade innan kalaset vart med på paintball, men Henke jobbade och jag tog han om Elliot i stället ;) Men dom hade haft superkul. :) Dom va blöta och leriga högt och lågt!
Vi grillade lite och åt gott och umgicks såklart och sen fick vi tårta på det! Perfekt med andra ord! ;)
Elliot sparkade boll och lekte med alla kusiner (Henkes) och farfar, och va helnöjd med det såklart.


folk


Elliot o Smirre


Oo klappa fint, Elliot!


Elliot sparkar boll med Joel


Går preeecis att gå där under ;)


Idag ska vi vara inne på fm och busa och sen ska vi BÅDA sova middag. Jag är så sliten idag.. tröttmössa! Sen efter sovstunden ska vi ut och jag vet inte riktigt vad vi ska göra då. Kanske Vallby friluftsmuseeum, kanske sandlådan, kasnke Hälla.. hm ja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Vi får se, vi får se:)



Visst är det Nova Star byxor E har på sig?! Vilken storlek? Jag köpte två par på -50% nu på rean i strl. 92 och tänkte att de skulle passa i vinter. De verkar ändå superstora, så undrar om man inte får införskaffa ett par till i 86 trots allt...

2009-07-13 @ 18:19:55
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Haha söt mot kissen då ;)

2009-07-13 @ 20:22:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0