GRATTIS NOVA!

Åh jag fastnade framför tvn i går kväll fast jag sa flera gånger att jag inte skulle.. Jag tittade på Ondskan, och fastnade där. Och ja den höll ju rätt länge sp min bloggning hamnade på efterkälken.. :)

I morse vaknade Elliot redan kvart över FEM, men som tur va så somnade han i våran säng och sov till kvart i sju.. Tur för han de ;) NU springer han omkring här och skriker av lycka över nånting. :)

Igår var vi som sagt hem till Nova som fyller ett nu i dagarna! De va jättetrevlig och gott fika och mysigt sällskap! Så jag och Elliot vill tacka för ett trevligt kalas!


Födelsedagsbarnet


Elliot o Werner


Elliot provar Novas nya traktor


Elliot tyckte Novas leksak va väldigt fin.
Han satt länge och kollade och lyssnade och gjorde imsevimse-rörelser
varvat med att han ställde sig och tokdansade :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ondskan är en riktigt grym film, men bra. Förstår att du fastnade där. Det höll jag också på att göra. :o)



Hoppas ni får en fin söndag idag!

Kramar

2009-07-12 @ 10:32:01
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Den där nalle puh var devin livrädd för när han var ca 1 år ;D

2009-07-12 @ 12:22:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0