Gårdagen i bilder (20090718)

I går va vi i Sala hela dagen! Vi började vår dag på stan och kiakde in den "nya" gallerian. Vi hittade lite att shoppa också.
Vi hade bestämt träff med godis-Carina vid lunch och vi intog en lunch /fika på Waynes!  Efter lunchen va lilleman trött så han sov i vagnen medans vi kikade vidare på stan. NÄr Elliot vaknade tog vi och åkte till Måns ols och badade. Ellito tycker som vanligt att de är lite svårt, han tycker de är så förbaskat kul men tycker de är liiiite småjobbigt när de är lite kallt.. :) Så de blir gapskratt blandad med små tjut av både glädje och frysslighet. ;)
Vi badade och plskade en stund och sen fick han leka lite i vattenbrynet innan han fick för sig att jaga ändorna! Då fick han komma upp på filten och käka lite mellis.. De hela slutade med att han kastade sina kex till fåglarna....

NÄr vi badat klart bestämde vi oss för att åka via gruvan hem och käka glass.. ;) Sagt och gjort så hamnade vi  i gruvan. Mina gamla ridvägar gick där runt gruvan.. så de gav lite mer minnen.. lite jobbiga.. Saknar min häst!

Nu kommer de lite bilder:


Mamma o Elliot badar


Elliot äter sin mellis


Elliot kastar sitt kex...


Tack sa dom.. ;)


Till gruvan :)













Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0