Vaken bebis?

Elliot ålar omkring i hela vardagsrummet nu.. Men ÄNTLIGEN är han nöjd och glad. Han somnade på stört vid 18 men vaknade flera gånger och gnällde som nästan halvt i sömnen. Och sen vaknade han ju såklart och skrek och så fick han komma upp och lugnade sig lite. Fick lite lälling. Sen skulle han läggas igen, men de funka inte alls.. Så arg och lessen. Han (ursäkta) pruttade och rapade och lite så så jag misstänker de är magen för ovanligheten skull!
Han får leka så länge han är glad nu så går vi väl strax å lägger oss får vi se om han somnar i sin säng.,. Annars får han sova hos oss.

Idag åkte vi först ner på stan och köpte nya badkläder till oss båda. Jag behövde verkligen ny bikini och Jottes byxor är verkligen i minsta laget. Jag hittade Jotte-byxor på en gång på Moa och Max, sen hittade jag ganska smärtfritt en snygg, okomplicerad svart bikini. Den kändes jättebra!
Sen åkte vi till badet och träffade Teres o Tindra och en tjej som Teres låg i samma rum som på bb. :) Jag käkade lite sallad och Elliot käkade lite mellis, sen va de dags för babysimmet. Anna och Nova va med såklart! Tog så söta bilder på nova och Elliot! Eller ja, pappan tog korten!

Sen promenerade jag, pappan o elliot ner på stan och handlade på Hemköp innan vi tog bussen hem.
Vi höll ELliot vaken tills vi kom hem och då fick han gröt och sen lite bus innan han somnade fem över sex. Och sen blev de ju som jag skrev om ovan..

Om Elliot sover lika pissigt i natt så har vi enbart en SLAPPARDAG i morn.. sover när han sover..  Sen ska jag nog ändå försöka dona lite hemma.

    

 



Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Roligt att du kikade in! Grymt fin blogg du har! Och headern, alldeles underbar. Bäst att lägga till till på bloglovin så att man inte missar nåt;)

2009-01-13 @ 10:56:23
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Hittar inte någonstans hur gammal Elliot är?! Han ser ut att vara i ålder med vår Marius (han är snart 8 mån)

2009-01-13 @ 10:58:38
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Han är så söt :D

2009-01-13 @ 11:27:53
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: malin

Vilken sötnos till son ni har! :)

2009-01-13 @ 15:10:52
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0