Utmaning

Jag antog en utmaning som jag egentligen inte är utmanad till! :D Men jag vill utamana er andra som läser min blogg.. så därför tog jag utmaningen utan utmaning.. eh.. jaja :P

Du ska alltså öppna din bildmapp, sedan klicka på den sjätte mappen och välja den sjätte bilden. LÄgg sen ut den i din blogg!

haha hos mig så lyckades den sjätte mappen vara min mapp med korten från Kina! :D Och ja.. de va ju med mej på.. ehh.. superfin.. NOT! Men jag bjuder på den bara för att de är nån annan med på bilden som är så söt! ;) Jag hälsar på giraffen på Guangzhou Zoo i Kina. :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas inte jag har mig på bild i den mappen då! :P

2009-01-30 @ 19:42:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Cool bild! Visst skulle jag ha kunnat utmana dig också;) Tur att du tog saken i egna händer:) Skönt att ni är friska nu! Jobbigt så tusans när ens unge är sjuk:(

2009-01-30 @ 20:11:47
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0