skitsjuka!

Ja då har vi feber IGEN.. Så nu har han i princip haft feber sen i torsdags med en dag utan feber.. Igår hade han liite feber, strax över 38.. nu hade han 38,8 igen..  Vi har vart ute idag och han verkade pigg, fast hostig o snorig. Sen kom vi hem och han fick välling, som han fick behålla. Allt innan idag också har han fått behålla. Han sov i mitt knä en timme mellan 15-16. Sen där mellan 16-17 skulle han åka runt lite i gåstolen och efter ett tag så ser jag ju hur han nästan somnar i den! Elliot har ALDRIG somnat nånstans bara sådär! "Alla" säger ju att deras barn somnat i babysittern, men aldrig Elliot.. Men nu alltså höll han på och somna i gåstolen!  Vi gick in på hans rum och försökte underhålla honom för jag tänkte att nu måste han ju vara vaken tills han ska sova.. OCh han vill liksom inte leka, inget är bra, och han ser så hängig ut.. Känns lite varm, tar tempen.. FEBER ja..
Ger honom välling men vill bara ha typ 40-50 ml.. sen ger jag honom ventoline för han hostar ju så.. och då.. kom de där lilla vällingen upp med ventolinet... BRA!.. Men jag måste ju få i honom alvedon, och vi har bara flytande hemma så jag pulade i honom lite och de har iallafall också fått stanna i magen.. Sen gick de inte att hålla honom länge uppe.. Medans jag skulle sätta på honom jamasen så somnar han i mitt knä.... Plutten... Så han är inge bra.. Jag la honom i sängen och han la ner huvudet och somna.. nu hör jag att han ligger och hostar.. hoppas han kommer till ro snart så hostan avtar..

ååå jag vill att lillsplutten ska må bra... mår han dåligt mår jag dåligt ju..

Vi skulle ju till BVC i morn på föräldragrupp oc då hade jag tänkt och gå med honom och rådfråga dom om kräkningarna och förkylningen... me vi lär ju inte gå dit.. ska ringa BVC i morn bitti och höra vad dom tycker jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Anna

Så tråkigt att febern kom tillbaka igen. Här har han legat strax över 38 några dagar, men sen i måndags så har han ju legat över 40 och haft riktig frossa två gånger när febern har stigit fort. Men idag har han äntligen börjat äta igen, efter att ha levt på enbart vatten i över ett dygn. Men förhoppningsvis så gör medicinen sitt nu och han blir frisk!

2009-01-28 @ 18:44:13
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 18:47:43
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Men usch krya på er!



Devin har somnat i gåstolen en gång, har bild på det. Såg sjukt kul ut :D

2009-01-28 @ 19:31:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0