Sjukstuga

Elliot sov till 6 i morse! SÅ de går så himla bra med egna rummet! :D Sen sov vi till 7 i våran säng.
Sen när han satt å väntade på gröten så nös han tre gånger och så va förkylningen igång.... FY! Hoppas nu bara att han inte åker på denm där (JÄVLA) hostan igen nu när han äntligen sover om nätterna! Så vi snyter oss varannan minut ungefär.. ;) Ja jag är också lite snuvig men inte jättefarligt.
Vi som skulle gå till öppna förskolan idag... aja.. kommer väl fler dagar!

Nu sitter gullungen och river i dvd-skivorna.. hehe Igår så hittade jag filmer ända ut i köket! haha

Nu ska jag ner och kolla om vi fått post! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas ni fått en mildare variant än den som slagit ner här.. fy för sjukdom!!

2009-01-23 @ 12:41:00
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy så tråkigt, även här har förkylningen drabbat den lille idag. Nyser och nyser och nu har det även börjat täppas till lite i näsan, så det visar sig om det blir sämre under natten.

2009-01-23 @ 18:47:24
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0