Rubrikskit

Rubriker är bra kluriga.. Jag tycker de är skitsvårt vissa dagar att hitta på en vettig rubrik! Som idag.. helt svårt.. Blev ju väldigt BRA och seriös rubrik idag..

Marie och Linnea va här ett tag vid lunch! Nea lekte och busade som sjutton med Elliot! Först va hon läskig för Nea är verkligen överallt och hörs om man säger så.. ;) Men sen va de bara kul!
Marie va här och kollade om hon kunde hitta nått bland mina scrapbooking-saker. Hon hittade lite och vi kom fram till att vi skulle göra en byteshandel! Hon fick lite papper å sånt och så skulle hon plocka ihop lite leksaker o sånt som tjejerna inte leker med längre..

När Marie och Nea gott så åkte vi ner på stan jag och Elliot. Bytte lite julklappar och sen köpte jag lite jamasar till Jotte, han behöver några fler i större storlekar.. Sen köpte jag lite på rean också..
Sen träffade vi Emma och gick och satte och på Chantals och käkade Paj! Va så gott för jag va så hungrig.. Elliot satt och pysslade i sin vagn hela tiden vi åt.. Han BORDE ha sovit för längesen men han ville inte. Men sen när vi reste oss och gick så slocknade han direkt.
Sen åkte vi bussen hem och när vi klev av bussen så va de verkligen KALLT ute och jag hade ju glömt mina vantar! Så justnu är inte mina händer så fina.. och de gör ont på dom.. Ja inte enbart för den tiden mellan busshållplasten och hem, utan hela dan utan vantar i 10 minus.. lite illa.. :/

Marie messade mej sen och skrev att hon hade plockat ihop en kasse till Elliot så jag var nyss över där en sväng. Pratade lite med Marie och hämntade kassen. Dessutom så fick jag en supersöt gunghäst! Så nu kan vi rida rida ranka! :D

Nu ska jag nog gå och sova tror jag... Jag är trött.. Va uppe alldelles fö r länge i går.. Och vi har fullt upp hela dagen!
Först ska vi kolla på tapeter till Elliots rum och färg till trädet jag ska måla inne i Elliots kammare. Sen på em ska vi på babysim igen! ÄNTLIGEN säger nog ELliot! Han ääälskar vatten! och tjuter när han får gå på babysim! Ja av lycka såklart! ;)

haha jaa höll på att glömma! DAGENS BILD ;) Min sessa! *fniss*


Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken fin fin blogg, jag vill oxå ha en sån här fin blogg, men vet inte hur man gör.. hjälp mig! :D

2009-01-05 @ 09:12:50
URL: http://carolalola.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0