Rubrik

Elliot fortsatte vara förhållandevis glad tills han somna, så det var skönt. Jag hann skruva ihop de sista på byrån då..
De tråkiga nu är att han redan har vaknat 3 gånger.. Hoppas han sover nu för jag tänker hoppa i säng väldigt snart.. Är redigt trött. HAr precis ätit pyttipanna med stekt ägg och rödbetor.. mums..

alltså jag är helt lost i skallen.. De står helt still.. äh.. blir inte mer skrivet idag.. för nu ska jag be JOhn Blund hålla min son sovandes och själv gå och sova.. Jag önskar att nästa gång jag kollar på klockan är hon åtminståne 06.. SNÄLLA! Jag vill ha våra gamla nattrutiner igen.. blir så.. trött av dessa härliga rutiner..

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: malin

Godnatt, hoppas du får sova!

2009-01-15 @ 22:05:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Smilla & mamma Annelie

Hoppas ni fick sova inatt!

2009-01-16 @ 11:59:03
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0