Rensning

Gokväll!

Sitter och surfar framför "unga mödrar" på femman! De är ett spännadne program men ibland kan man bli så arg på dom medverkande.. Aja..

Idag har jag dragit igång projekt data-sy-pyssel-rum! hehe vårat andra rum som fortfarande är ofärdigt har jag iallafall börjat rensa ur. Så nu har jag fått in skrivbordet och bokhyllan som tillfälligt stått i köket in i rummet.- MEN nu står en massa annat skit i köket ;) Ska få till det så att allt som ska slängas och som ska ner i källarn ska stå i köket så fixar vi allt på samma gång sen.. Men skönt att komma igång iallafall.. Dessvärre så är de som sagt inte färdigt inne i det rummet så allt måste ju ut därifrån igen.. Men först ska vi fixa Jottes rum!

Pappan målade de sista inne i Elliots rum nu så nu är de färdigt för heltäckningsmattan till kammaren och tapaterna på väggen i rummet att komma till sin plats på lördag/söndag! Ska bli sååå härligt att ÄNTLIGEN få inreda och fixa hans rum! :D :D :D

Elliot har lekt och rivit ut filmer och cd-skivor idag! Sen bet han mig i tån! Tokunge! De gjorde ONT med hans två tänder! haha

Nu ska jag ha möte ;) Jag är ju värd på www.blip.se så nu har vi lite möte..

Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0