Matat änder

Idag gick Henke upp med Elliot när han vaknade. Jag slumrade till och vaknade några gånger för Elliot va lite sur men jag somnade igen. Men sen rätt som de va så va han sååå arg! TIll slut kom Henke in med honom till mig och efter MYCKET om och men så lyckades jag få honom att somna! Då hade han inte ätit ännu och klockan va typ halv 10. Han hade inte velat äta.. Men sen när han vaknade va han jätteglad igen och tog då sin välling! *puh*

Pappan bakade bullar i flera skepnader på fm. Så mumsigt!


Sen på em åkte vi till mormor och gick där ut och matade änderna! När vi var på väg dit så sa min mamma; "Jag tror itne de finns några änder...!"
jooo tänkte jag klart de måste finnas nån stackare.. Och ja.. NOG fanns de ändor så de räckte och blev över! :D
Elliot sov först men vaknade till så han hann se fåglarna! De va spännadne, fast han va nog fortfarande rätt trött.

   



Sen badade Elliot o pappa efter kvällsgröten, och han älskar ju sååå att bada! Även fast han badar VARJE dag så har han såå enormt kul VARJE dag! Och ännu roligare förståss när han får bada med pappa!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0