GRATTIS MIN PRINS

IDAG blir Elliot 8 månader!!!! Grattis älskade unge!!! Tänk va tiden går! helt otroligt!! Nått annat som är heeeeeeelt (JÄVLA) otroligt är hur Elliot firade sin 8 månadersdag(natt)!

Elliot sov i sin säng i sitt rum från 18.45-06.40!! Med helt jäkla otroligt ETT ENDA uppvak och de va precis innan 20! Jag är helt mållös! Helt otroligt.. HUR f-n (rent ut sagt) kan de vara sån skillnad!?! Han har ju inte sovit på länge nångång i sin egna säng.. Eller ja nån enstaka gång.. Men innan då han sov BRA så vakande han ju ofta typ 5 men somnade om igen i våran säng på en gång... ja.. jag fattar de inte.. och jag hoppas de är mer än en engångsföreteelse.. Men de verkar ju heeelt klart gå åt rätt håll!!

Idag ska vi till BVC och väga o mäta! Ska bli så spännande! Va ju jättelängesen känns de som! Undrar hur mycket han väger nu busungen! :-) Sen efter BVC ska vi gå direkt till busborgen (JA IDAG IGEN) och träffa lite mammor o barn! Ska bli kul att träffa dom igen.. de va också längesen! Fast ja Anna och Nova träffar vi ju lite mer frekvent! :)
Sen ska vi hem och städa lite för i morn kommer Teres o Tindra, Anna o Nova (IGEN) o Karin o Werner hit! Så kul vi ska ha de! :D

Bilden är på en liiiiiiiten SOVANDE Elliot!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Grattis Elliot!! Vad skönt att han börjat sova så bra, men det var nog för att ni kanske störde varandra i sömnen innan när ni sov i samma rum.. man vet ju som sagt var inte riktigt vad man gör i sömnen haha!

2009-01-21 @ 12:17:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0