Grått å trist

Idag är vädret grått och trist.. blä.. blir så trött då.. Sen är jag redan trött eftersom en liten kille sover så kasst om nätterna nu för tiden! uuuu.. Undrar om de är vi stora som väcker honom när vi sover, för innan vi gårt och lägger oss så vaknar han knappt.. Nån gång kan de hända.. men inatt efter de att jag gått och lagt med stoppade jag in nappen varje timme fram till 3, då tog de typ en halvtimme för han att somna om. Eller ja han somande men vaknade igen fleeeera gånger. Sen när han somnade typ haklv 4, UTAN napp så sov han iallafall till halv 7 och sen till halv 8 i våran säng.. Men man är ju lite mör.. Jag hooppas så innerligt att de hjälper med ett eget rum..
Jag hade tänkt försöka hålla han vaken till lunchen 11 men han va toooktrött så de hade vart omöjligt och sen äta också.. så han fick sova, så nu ligger han o sover.. Pappan är på jobbet och jag kikar lite på skidor o broderar.




Om ett tag så kommer svärmor o co idag igen och tapetar Elliot rum! :D Yes! så härligt! nära nära snart får han sova i SITT rum! Elliots rum! MIN SON! Ibland så förstår jag itne riktigt hur JAG har lyckats få en sån underbar SON! Jag har ett barn! Ett helt fantastiskt barn! VI har en son. VI är en FAMILJ! Mamma, pappa, son och katt ;) hihi Jag älskar min familj så enormt! Ni betyder allt för mej!

Kommentarer
Postat av: A

Sonen här hemma sov riktigt bra den första tiden efter att han fick eget rum, vissa nätter utan att vakna alls. Men nu har han fått för sig att det bästa är att börja dagen mellan 05.30-06.00, och han ska dessutom ha välling mitt i natten, och skiker sig hes om man försöker få honom att somna om utan välling. :-)

2009-01-11 @ 11:33:24
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Naww så mysigt det låter. Njut av din familj hela tiden!!

2009-01-11 @ 12:14:00
URL: http://enligtemma.wordpress.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0